timmar går och jag vill dö

00:30

Lite musik, lite tankar och lite mys i sängen är inte fel såhär mitt i natten. Älska personen som uppfann bärbart! Det är ganska humoristiskt att fundera lite på det här åren som gått. Nyss hade vi liksom en dator stor som ett berg & mobiltelefoner med antenn & fett stora batterier på baksidan. Nu har vi datorn i den superplatta mobilen? Alltså. You have to like it.

Ska nog slumra snart, det var en kanonmysig kväll hemma hos elsa som vanligt. Lite väl mycket magmuskler som tränades med allt asgarv, och jag klagar då icke! :))))   godnattpuss

ps 1.  jag har nu inskaffat en musik-spelare i bloggen
ps 2. jag är världens tönt som tror för mycket höga tankar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0