the time you want with me

23:05

Ni vet den där känslan efter att man tränat riktigt tufft och bara vill stupa ner i sängen? Jag har bara tränat tufft & insett att jag har dålig kondis efter två veckors uppehåll (minst?) från basket och allt som har med träning att göra förutom joggingturerna ner till bussen på morgonen. Ja, nu är jag på gång igen... typ.

Träningarna gick bra, dansen var sjukt skönt att börja med innan basketen. Kommer bli allt bra på torsdagskvällarna.  Imorgon är jag ledig, ledig, ledig och det känns så bra, bra, bra! Nu ska jag snart krypa till kojs & sova till minst elva imorgon! Sen väcker nog någon mig. puss så länge!

Kommentarer
Postat av: johanna

ja jag är sjukt glad :D:D:D:D

2008-02-01 @ 00:28:12
Postat av: Caroline

Ja tack :) Alltid lika kul när det går bra, eller hur?

2008-02-01 @ 08:22:49
URL: http://www.carolinebohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0