the silence

18:05

Gårdagen var riktigt trevlig, höll mig i gott skick och var inte lika knall som alla andra på stan men jag hade galet roligt med tjejerna under kvällen! Började hos Marielle med moves plus några andra schyssta typer, stan runt halv 12 tiden och skrek & sjöng in nya året på stora torget.  Checkade efterfest men jag slutade till slut hemma hos Marielle där vi garvade och hade allmänt mys innan A hämtade upp mig.

Sov till halv 2 idag & vaknade med - jajamensan, en dunder förkyldning. Sitter och nyser stup i kvarten också för den delen haha!  Inte lika mycket att hurra för idag alltså men jag har ett nytt år framför mig och hoppas att allting ska bli bättre än det förra. Nyårslöften har lagts av och dessa ska jag hålla, eller hur? 

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: sant, den kan ju bita sönder repet till buren om man har otur ;)

2008-01-02 @ 01:24:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0