stuck in the world

22:55

Min dag har fortfarande inte vänt till det bättre, så varför inte lägga in ett inlägg om hur värdelöst allting är när man är sängliggande med en riktig dunderförkylning? Precis.  Men ska inte direkt plåga er i all evighet, bara uppmärksamma er.  Jag har hittat ett bra band, http://www.purevolume.com/thesubways .  Dom har väldigt bra låtar inlagda där så ta en liten titt.  Nu ska jag nog ta en kopp med varmt vatten och honung - det äckligaste på länge men min hals älskar det - och sen ska jag sova!  kram på er

Kommentarer
Postat av: maz

Har du hört Dispatch? Skitbra är dem! =)

2008-01-12 @ 23:17:16
Postat av: martina

nope dom har jag inte hört, får checka in dem snarast!

2008-01-13 @ 20:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0