so, so in love

02:20

Sover fortfarande inte. Sitter och tänker, ska nog lägga mig snart med iPod och försöka sova. Upp lagom tidigt imorgon som skrivet.  Kan bara inte hjälpa att sitta och lyssna på bra musik & tänka tänka tänka tänka. Så totalt onödigt som alltid men det är bara så självklart.

Jag vill, jag ska, jag längtar, jag drömmer - men jag gör aldrig.  Det borde bli ett till nyårslöfte, göra det jag faktiskt vill istället för att bara sitta på bänken och titta på när hela mitt liv passerar förbi sakta men säkert.  Ska skriva en lista på What To Do 2008 i dagboken - ja jag skriver i en töntig svart bok som kallas dagbok...  -  och jag verkligen vad som ska stå på första punkten. 

1. Glömma dig. Glömma allt som har med dig att göra. 
För jag lever inte för dig längre.


... undrar om jag kommer palla trycket.  God natt.

image199

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0