shake your body

Dagens humör: Otroligt förbannad på mig & allt annat!
Dagens mående: trött och förkyld
Dagens borde: sluta äta onyttigt & onödigt
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens klädsel: cheap monday, vitt linne & en svart Lyle&Scott tröja.
Dagens planer: stan tidigare, ikväll blir det biofilmen Arn med pappa.
Dagens materiella vill ha: jag vill ha den här väskan.
Dagens längtan: efter det jag själv vill ha.
Dagens fundering:  är det värt allting?
Dagens beroende:  varmt citron-vatten e my new fave.
Dagens tråkigaste: jag vaknade på helt fel sida.
Dagens tidning:  lite DN på morgon kvisten!
Dagens låt:  det får bli  say it's possible - terra naomi


image200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0