oh, oh, oh

17:05

Sitter och lyssnar på pure sommarmusik, Sugarplum Fairy. Inte illa alltså.

Det blir dans ikväll, street med malin & förhoppningsvis är det rätta placet to be ikväll och inte någon annan kväll haha!  Nåja, hoppas det blir en förnyelse.  Jag tror jag har lite finger-häfta idag för jag har noll saker att skriva om. Måste börja på den där krönikan snart också...


Tänker: väldigt mycket på sommartider.
Känner: mig allt för mätt i magen.
Tycker: inte om när du inte ser mig.
Vill: spela match i avesta idag med laget & vara fullt frisk.
Ska: testa på dans ikväll för första gången i mitt liv.
Borde: inte ha gjort "bad things" idag.
Måste:  verkligen börja plugga inför matteprovet snart...
Hoppas: att mina högsta tankar blir uppfyllda snarast.
Längtar: efter helgen, jag har bra saker planerade med bra människor!

image211

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0