my heart

17:38

Oj, oj vad bra jag sov inatt med min nya kudde som mamsen plockade hem åt mig igår.  Underbart med studiedag - dock har jag inte studerat något än. Min framtid inom matte ser inte ljus ut för tillfället... inte bra där.  Så, nej dagen spenderades på kupolen med Bella, Camilla och Linnea. Vi plöjde igenom klädställ efter klädställ och till slut hittade alla något bra som vi var nöjda över. För mig blev det en lite längre tröja från MQ som bara kostade 200 kr, jag sparade alltså 200:- efter som att det var halva priset på den! Får intala mig själv det.  Sen blev det ett par enkla örhängen, älskar't.

Kvällen är planerad efter TV-guiden, det är både Gossip Girl och I Huvudet På Gynning senare ikväll. Har tänkt ta en liten promenad med syrran också men vi får se. Jag är sjukt trött efter flera timmar i Borlänge.

Måste göra klart individuella valen ikväll också, blir nog Foto A och Körkortsteori eller Specialidrott. Har inte bestämt mig än, jävlarns. 

Och nu vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0