maybe all night long

20:00

Kirrade nya jeans idag, det blev ett par Miss Sixty i mörk tvätt.  Att köpa jeans är rena rama mardrömmen för mig, jag har alltid sådan beslutsångest och får alltid sådan "självförtroendeskick"  utav det hahaha!  Nåväl. Ett par nya i garderoben för julklappspengar,  fick rabatt så har 500 ;-  till annat nu.  Får se vad jag spenderar det på, har mina planer alltså.

Har kollar mer film idag,  har hunnit se HoneyStep UpChanning Tatum är en heeeeet man kan jag be om att få tala om!  Varje gång jag ser dansfilmer får jag en idé om att börja dansa street en gång i veckan, fan va roligt alltså! Men jag har egentligen inte tid... kanske ska kolla med fasis om hon kan ge mig privatlektioner. ;)  Nu - åter till filmhögen jag lånat. Blir You Got Served nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0