Ingen vill veta men jag orkar skriva.

STEG 1:
Namn: Martina Mårtensson
Födelsedatum: 19 Juli 1991
Födelseplats: Södersjukhuset i Stockholm
Bor: Stennäset, Falun
Ögonfärg: Grön-grå
Hårfärg: Ljushårig?
Längd: 176 cm
Skostorlek: någonstans mellan 41-43
Civilstatus: just nu, ingenting.
Höger eller vänsterhänt: högerhänt
Stjärntecken: kräftan
Kär: det vore för väl.


STEG 2:
Dina svagheter: mitt dåliga självförtroende
Rädsla: att min familj ska dö före mig
Målsättning: oj, det är väldigt mycket. Att vara nöjd med livet kanske?

STEG 3:
Första tanke när du vaknar: jag tänker inte, men jag måste snooza ett tag.
När du somnar:  fan, snart kommer jag gå upp igen.


STEG 4:
Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola
McDonalds eller Burger King: Om jag måste välja? Burger King.
Adidas eller Nike: Adidas
Lipton ice tea eller Nestea: inget utav de.
Choklad eller vanilj: både och, ere glass ska det vara vanilj annars ere choklad!

STEG 5:
Svär du: ja, tyvärr.
Sjunger du:  bara i duschen!
Duschar du varje dag: oftast, ja.
Gillar du skolan: ibland, men blir lätt skoltrött.
Tror du på dig själv: det är olika från dag till dag.
Kommer du överens med dina föräldrar: för det mesta.


STEG 6:
Har du under den senaste månaden;
Druckit alkohol:
nej
Rökt: nej
Shoppat: jajamen 
Ätit en hel ask müsli:
nej men jag har ätit müsli.
Ätit sushi: nej, det skall testas snarast dock.
Stått på scen: nehej du
Skejtat: nej
Bakat: ja, och det var gott.
Stulit något: nej


STEG 7:
Har du någonsin;
Däckat eller varit jättefull: det har hänt, ja.
Blivit kallad hora: även detta har hänt, ja.
Blivit nerslagen: faktiskt inte, jag är den som står upp i slutet.

STEG 8:
i framtiden..
Namn på barn: har inte tänkt så mycket på det.
Hur vill du dö: utav hög ålder.
Vad vill du bli när du blir gammal: lycklig och inte ensam.


STEG 9:
Antal människor du skulle ge ditt liv för: min familj
Antal CD-skivor du äger: jag har ingen räkning på det, mellan 20-30 kanske.
Antal piercnings: öronen, 3 stycken.
Antal tatueringar: ingen ännu
Hur många gånger du varit med i tidningen: en del gånger
Antal saker jag ångrar: har tappat räkningen där med.

image212

Kommentarer
Postat av: elsi

Blivit kallad hora: även detta har hänt, ja.

HAHAH:D förlåt honey.

2008-01-26 @ 11:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0