i have no idea

14.45

En helt sjukt onödig dag i skolan, började halv elva med historia lektion där jag & bella gick och käkade efter ca 20 minuter då vi var klara med allting. Efter en seg och lång lunch gick vi på engelska där vi inte heller gjorde någonting så vi slutade runt ett då vi inte hade någon svenska lektion. Så ja, ganska onödig dag i skolan. Ska ner och fota jobb runt fem-tiden och sen blir det till att plugga matte... ehm.

Snart är det fredag och studiedag, men jag känner mig sjukt distraherad vad jag än gör! Kan inte riktigt tänka klart utan sitter bara i min dimmiga värld och ler fånigt. Jag behöver några veckor utan allting, ett gömställe ingen kan hitta. Varmt, kallt, ensamt, oförstört. Det duger långt. Men nu får jag nöja mig med mitt rum.

Kommentarer
Postat av: ELSI!

ska du mä o åka skida på fredag eller?;)

2008-01-30 @ 18:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0