hardhouse

15:50

Matteprovet gick jävligt mycket bättre än jag trott, fan jag är ganska cool ändå. Är fortfarande helt down angående Jimmy Eat World, snubben i sthlm jag känner kunde inte hänga på som "målsman" så nu hänger hoppet på pappa om han kan kirra det i alla fall eller om jag smiter in & slipper bli utkastad när jag inte har mitt 18årsleg med mig... hmf. 

Men får rycka upp mig lite, ikväll är det dans i en timme & direkt efter det basketträning 1½ timme. Låter till och med lite hurtig när jag skriver det där. Imorgon är det studiedag - you got to love it.    Vi hade visst svenska lektion igår - fyra från vår klass gick på lektionen som egentligen var inställd - och vår lärare vart en aning lack och gav oss en uppgift till fredag. Skriva 3 datorskrivna sidor om gudar, jämnföra, skriva hyllningstal vs. annat tal ja you name it vi har det i läxa. Så sjukt trögt, jag vet minsann vad jag ska göra på söndag.

Kommentarer
Postat av: emelie

ja de är verkligen snygga. men skynda dig, snart kanske dom tar slut :)

2008-01-31 @ 15:58:02
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0