anything but you

20:30

Ska ge er en liten update om min nuvarande livssituation.  Vaknade med 39,6 graders feber imorse och har varit runt den siffran hela dagen. Min hals var tjock som satan imorse och jag hade problem med att andas, men jag överlevde krisen och tog mig upp till bjursås i alla fall. Såg förvisso hemsk ut då jag inte orkade göra någonting alls med mitt utseende i det skick jag var, så om ni såg någon blekfis med ringar under ögonen i backarna idag - så var det jag!  Var där i en timme, usch det var en hemsk timme. Men jag tog bilderna jag skulle ha och så åkte vi hem. Har inte redigerat dem än men de ploppar väl upp någonstans någon gång.

Har legat i sängen större delen av dagen, typ hela dagen med andra ord och ska krypa ner snart igen. Får se hur jag mår imorgon, ingen skola hur som helst.  Talk to you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0