and will try to fix you

13:15

Inatt var det ganska weird.  Vaknade med värme vs. kyla hela tiden, drömde sjukt konstiga drömmar och ville bara att det skulle bli nästa dag så jag slapp ligga i sängen och få ont i huvudet utav min kudde. Nej, det var ingen nice natt och hoppas jag kan sova mer till imorgon.  Yes, min feber finns gott och väl kvar samt min hals är rena rama helvetet á la motorsågsmassakern.  Tänk dig det du!  Skulle ha plåtat idag men det fungerade ju då inte alls + att vädret inte var på sin bästa sida idag. Vi ska försöka imorgon istället, jag får helt enkelt ladda upp med en massa piller då. Nu ska jag försöka äta något, krypa ner i soffan med filt och kolla på någon film.

image203

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0