whenever you call me, i'll be waiting

23:35

Fan. Vi förlorade idag. Mot Ockelbo. Det är en jävligt frustrerande tanke, till och med nu, efter flera timmar sen vi spelade. Jag mådde inte särskilt bra, men fan, det gick ganska bra ändå. Sjukt kul att spela. Men fan... vi förlorade mot Ockelbo.

Sitter och halvsover, känner redan av att jag kommer ha träningsverk som fan imorgon. Ska upp halv 6 för att ta tåget med systrarna mot huvudstaden. Känns u-underbart att veta att man ska iväg för åtminståne två dagar framöver! Laddar iPod & har fixat massvis av ny musik så jag tror jag ska överleva tågresan ner och bilresan hem på tisdag.  Kameran hänger me som vanligt, så förhoppningsvis langar jag lite schyssta bilder sen när jag kommer hem.

Imorgon blir det alltså storshopping hela dagen i SthlmCity, på tisdag chillar vi lite & åker hem. Nu ska jag nog ta och sova lite i mina nya lakan - lövlie! - så får ni ha det jävligt gött dessa dagar.  puss

image232

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0