when does it end

13:45

Ja, som ingen annan speciell lördag.

Dagens humör: otroligt trött och ganska ocool
Dagens mående: sisådär, kunde varit bättre.
Dagens borde: njuta av en ledig lördag och mysa!
Dagens frisyr: ja, inte snygg direkt, en slarvig tofs på huvudet.
Dagens klädsel: mjukisar och man. united tröjan.
Dagens planer: absolut inga alls!
Dagens materiella vill ha: Flera tröjor från Fashion Against AIDS by H&M!
Dagens längtan: efter onödiga ting...
Dagens fundering: hur ser min lillasyster ut i håret? kortklippt har jag hört!
Dagens beroende: vatten?
Dagens tråkigaste: min klänning jag hade igår fick sina knuffar.
Dagens roligaste: gårdagen, haha!
Dagens låt: my heart - the perishers



image218

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0