waiting for your call

17:10

Vårat hus är så fruktansvärt iskallt, vart satan tog isoleringen vägen!? Det spelar verkligen inte någon roll om vi höjer element eller springer runt med en hel garderob över oss, nej, det är så grymt kallt! Kom hit och värm upp mig för tusan!

Galet trött och seg dag, har haft ont i magen ungefär hela dagen. Inte pepp överhuvudtaget då alltså, men bra med lite närvaro i skolan för en gångs skull haha. Har en hel drös med matteböcker och historia/samhällskunskapsböcker som väntar på att bli uppslagna och röjda. Men nä, inte just nu, nu ska jag alldeles strax göra en supergod middag till familjen. Det blir mango-kyckling-sallad med marinad. Det är nog min favoriträtt alltså. Jag älskar sallad & i den här stilen kan det inte bli så mycket bättre, trots att jag ogillar mango haha. Nåja, ska sluta skriva om mat nu och börja agera istället. Erbjudandet om att komma hit & värma upp mig står fast! p u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0