the piano

23:20

Okej, gör er beredda. Långt inlägg om en idiot som faktiskt är författare till denna blogg, så är ni inte intresserade utav att läsa en massa om självaste mig så kan ni klicka vidare. Tristessen lider på högnivå här borta. God kväll


Namn: Martina Helena Mårtensson
Födelsedag: 19 Juli
Hemstad: född i stockholm, bor i falun
Ögonfärg: grön-grå
Hårfärg: ljushårig?
Stjärntecken: kräftan
Skostorlek: det är olika, runt 41-42
Längd: ca 176 cm
Är dina föräldrar skilda? nej, absolut inte!
Skor i dag: lacoste tygskor & and1 basketskor
Mål för året: att bli lycklig, ta hand om mig själv & bli nöjd med livet
Det första du tänker på när du vaknar:  " hur mycket är klockan?"
Piercings: endast i öronen!
Tatueringar: är överskattat, snyggt, men alla har det idag
Vad vill du bli när du blir gammal?  framgångsrik & lycklig
Drömjobbet: fotograf eller chefredaktör på tidning tro det eller ej!
Favoritmat: sallad i all ära
Sport: basket att spela, fotboll/hockey att titta på
Glass: är ingen glassmänniska, isglass på sommaren
Godis: lysmelk!
Låt: wonderwall - oasis
Helgdag: lördagar!
Årstid: höst


Senast du...
Skrattade? Igår vid övningskörningen, haha.
Grät? det var nog förra veckan.
Kollade på film? idag, dirty dancing 2
Drog ett skämt? igår kanske?
Sjöng en sång? idag i bilen, lite grann iaf haha!


Just nu...
Vad ser man utanför ditt fönster? nattens mörker
Lyssnar du på musik nu? ludovico einaudi
Vad har du på dig? björnborg trosor + sovtröja me sthlm-summer games


Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol? ja
Rökt? ja
Shoppat? jajamensan!
Bakat? inte riktigt
Motionerat? absolut!
Solat? nej, men det är på G så fort jag får pengar ;)
Pussats med någon? ja
Pratat i telefonen mera än i 60min? ja


senaste impulsköp: örhängen på H&M
bästa promenad: en solig dag runt kålgårn
favoritdryck: sodastream vatten
favoritgata: amatörvägen i tallkrogen, sthlm.
bästa förfestmusiken: all hiphop & RnB man kan tänka sig
reser helst till: varmare länder, vill snarast till USA & Australien
älsklingsljud: tystnaden innan jag somnar
favvosajt: bilddagboken & blogg.se
favoritbutik: ingen favorit - men gillar H&M, MQ och Weekday
favoritgrönsak: det mesta är gott
fikar gärna på: café pralin i falun
favvoskor: mina and1 basketskor, haha!
klädkonto per månad: otroligt olikt för varje månad.
mest överskattade affär: veromoda
modeförebild: människor i tidningar/filmer och modebloggar
mode jag aldrig vill se igen: oj, mycket haha! knästrumpor som sticker upp 1 cm över stöveln?
motionerar: basket och promenad då & då
det dyraste jag köpt: pappa betalar
i min dvdspelare: band of brothers
användbar pryl: cykel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0