im taking control

17:10

Ah så var tisdagen över i nedräkningen mot helgen. Dock en bra nyhet, jag börjar inte förrän 12:15 imorgon och har bara två lektioner efter det! Klockrent om jag får säga det själv. Får sova till minst elva, ha ha den ni!  Nu till en suveränt jäävla kass nyhet, som egentligen har blivit uttjatad och inte längre är en nyhet,  jag missar Jimmy Eat World. Men jocke ringer så jag får höra Hear You Me över telefon, bättre än inget eh? Min favoritlåt.

Ska träna ikväll, försöka att springa mycket så jag kan äta den där semlan mamsen köpt till mig med gott samvete! Missar Gossip Girl ikväll, helt jävla sjukt dåligt!  Har träning varje tisdag och missar programmet varje tisdag! Inte bra där. Problem som måste lösas på något vis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0