i hate walkin' on you!

16:07

Ska alldeles strax kila ner på stan på jobbmöte & sen blir det träning. Är på bra humör, fan vad jag är på bra humör. Tror det var vårvädret som bara peppade igång mig nu på eftermiddagen trots att jag gjorde bort mig på lugnetbussen, hade ont i fötterna och svor som fan för att jag har franska läxa att göra. Men alltså, det var en ganska bra måndag idag.

Tänker: på hur kvällen ser ut.
Känner: mig glad!
Tycker: att solen & plusgraderna ska stanna!
Vill: att träningen går bra ikväll för en gångs skull.
Ska: mysa med nya OTH-avsnitt ikväll igen!
Borde: packa träningskläder snart...
Måste: börja med franskan ...
Hoppas: att veckan blir så bra som jag tänkt mig.
Längtar: efter någon!


image222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0