i can something go so wrong

22:40

Åh, ni ska bara veta vilken bra dag jag har haft. Med sina små minus i kanten, bland annat mina fötter som jag nu inte går särskilt snyggt med haha, men alltså ja det har varit en riktigt bra dag. Kom fram runt halv 11 och styrde benen mot Stadshuset & Västerbron, gick sen runt i Stockholm City och fotade samt shoppade lite grann. Tog bussen hem halv 6 på kvällen & hade inte suttit ner under hela dagen så det kändes rätt bra att få åka hem.    Jag+buss=väldigt dålig kombo.  Hahaha, höll på att missa bussen till Stockholm imorse men hann med den i sista sekunden & när jag skulle hem var jag på fel ställe på terminalen och jag sprang runt där som en dåre med mina värkande fötter och ja, men jag är hemma nu så det slutade gott.

Det blev en del bilder, förhoppningsvis bra sådana, ska redigera imorgon hade jag tänkt. Köpte två tee's på Carlings, ett par jeans på Weekday samt ring&örhängen. Ganska schysst faktiskt även fast jag inte hittade exakt det jag verkligen sökte, men va tusan det är inte långt kvar till sportlovet och då jävlar. :) Hittade ett par grymt snygga ballerinas på Vagabond men plånboken sa emot så det får bli sko-shopping på lovet.

Ja, det var en nice dag & jag är ganska nöjd med andra ord.  Nu ska jag nog krypa ner i sängen och sova, är sjukt trött. Var uppe redan kl. 6 imorse. talk to you later!

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Hej!
Än gör jag inte det, men jag satsar på eget företag nu i vår, så då lär det nog komma ut hoppas jag :)
Roligt ifall du är intresserad :)

2008-02-08 @ 23:58:54
URL: http://nevnarien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0