hey ya

23:40

Är helt sinnessjukt trött just nu, tung kväll & basketen gick as jävla dåligt. Hur som helst. Ska hålla humöret uppe för allt i världen! Imorgon = stor fet foto-dag och shoppa-shoppa-shoppa i stockholm alldeles själv haha! Tro mig, jag känner en person jag inte tröttnar på och det är mig själv. Så det löser sig nog på ett bra vis haha!

Har fixat det mesta inför morgondagen nu på kvällen, så nu gäller det bara att gå upp klockan sex imorgon för att sen ta en buss till storstaden i 3 ½ timme. Alltså det är helt sjukt hur mycket mer restid det är när man åker buss & inte tåg istället. Jävlarns. Men bra pris är det.  men nu ska jag sluta tråka ut er med onödiga inlägg, tack & god natt!

& jag blir fortfarande inte mycket klokare utav dig.  jag vet då verkligen inte alls vad jag ska ta mig till.  gör någonting!!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0