here we go, one more time, here we go

23:00

Okej, ett helt jävla inlägg försvann nyss där jag skrek ut min kärlek till mina nya skor. Jag antar att det var lika bra, då slapp jag skämma ut mig inför hela min stora (lilla) bloggläsar krets. Nåväl. We'll just write it again!

Dessa skor kommer pappa hem med till mig imorgon, riktigt ful-snygga till en början men herrejösses de är helt suveräna på! Kommer bli en stor hit till hela våren/sommaren för mig. Dessa köpte jag själv igår, riktigt söta och bekväma. Skulle vilja ha vår och solsken redan nu men självfallet ska snön ha envälde i detta land så det får helt enkelt bli skolådan & garderoben för dem ett tag till. Så än så länge får jag strutta runt i gamla Lacoste dojjorna, fan det skulle sitta fint med ett par nya sneakers också... hittade inga i sthlm så om lönen tillåter blir det lite span på stan någon dag nu. Nä, nu måste jag sluta med mitt sko-prat. Ni har väl tröttnat för länge sen. puss!

Kommentarer
Postat av: bea

sjukt cool header du har, enkel och snygg

2008-02-27 @ 12:07:24
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0