don't leave just yet

13:00

Oj, klockan har redan slagit ett på denna lördagseftermiddag.  Grymt skönt att sova inatt, var helt sjukt trött. Mina fötter mår lite bättre idag och jag är pigg & alert för övrigt. Lyssnar på grym musik - lyssna på nya låtar i musikspelaren! - och har precis skickat in ett svenska arbete. Ni vet det där om gudarna som jag skrev klart i veckan, yes, det hade förstörts så jag fick skriva om halva. Snacka om bra start på dagen liksom. Men jag ska inte klaga. Nu är det klart & jag har bättre saker att se framemot!

Dagens agenda, jag måste städa mitt rum. Kläder, stockholms-prylar från igår, tidningar, skolarbete - allting ligger huller om buller och sånt pallar jag verkligen inte. Idag ska det dammas och fixas, brukar köra en fet jävla städning typ en gång i månaden. Yes, jag är en pedant & har fått det från pappsen!  Lär sätta igång nu om jag ska hinna med fler saker idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0