'cause i want to

12:15

God morgon! Vaknade för en halvtimme sen efter en helmysko natt. Först kunde jag inte alls somna för att Amelie låg och andades på golvet, sen när jag väl kan sova så vaknar jag halv 5 utav att hon snarkar! Nä, jag är inte en fave av att ha en familjemedlem i rummet haha. Vaknade av & till när våra besökare åkte till Sälen och föräldrarna åkte till Stockholm. Och mitt i allt detta vimmel så drömde jag något enormt mycket, helt sjukt konstiga drömmar! Roande på ett vist sätt, men nja, lite creepy var det...

Nåväl, pigg och vaken just nu i alla fall. Har hunnit äta god frukost och ska snart börja packa ihop matchväskan. Åker till Ockelbo för att spela div.3 match med laget, ska bli grymt roligt! Skönt att få röra sig lite också.  Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0