can you, will you?

21:00

Blev till att övningsköra idag, det var himlans trevligt haha! Fick totalt tre panikattacker under denna timme, ganska humoristiskt om jag får säga det själv. 1, jag ska ta en vänster sväng & växla samtidigt, vilket slutar med en nästan-krocka-med-lyktstolpe.  istället för att bromsa på en gång sätter jag igång vindrutetorken. vart tappade jag vettet?  2, vid statoil i slätta, ska ta en vänstersväng och får totalt... 5 kärringstopp. Pinsamt. Jag hade 6-7 bilar bakom mig innan vi rullade vidare. 3, hemma vid huset & ska parkera bredvid carporten. Jag blir galen, gasar, bromsar, kvaddar nästan bilen. Pappa avslutar parkeringen. 

Gick ganska bra idag med andra ord. Kvällen spenderas hemma, själv, och ganska dåligt humör. Men jag tänker inte vara negativ trots det mesta. Vill bara att du ska göra det hela mycket enklare.

Har pratat med min dansk också. Satan i gatan vad vi ska partaja i danmark, hon är cool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0