but i know, it's coming on strong

16:05

Slapp dag i skolan, kallt som bara den dock, gillar inte Lugnets tankesätt över värmen... har inte gjort någonting nu i någon timme & ska packa ihop träningskläder nu för att sen åka på Ung-möte och basket efter det.  Åh, ska nog ta ett skumbad ikväll igen, haha! Detta börjar övergå i beroende... illa alltså, haha.  Jaja, denna veckan har inte mycket att bjuda på märkte jag. Får försöka kirra lite goda planer till helgen.

Jag vet inte riktigt vad som är felet just nu, men jag är inne i en svacka, en kurva. Jag kan inte lita på människor, det finns alltid en baktanke i allting och de flesta har inte den goda sidan inställd. Osäkerheten och misstankarna har blivit mina bästa vänner och jag har ingen aning om varför.  Det mesta går emot just nu & ingenting vill vara på det viset jag vill. Så, vad gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0