and im so still waiting

17:20

Herrejävlar, och så tog den här veckan slut på ett nafs. Helt sjukt hur fort tiden går, det har redan gått mer än en månad sen jullovet... uj uj uj. Känns bra dock.

Lugn dag i skolan, pluggade andragradsekvationer på matten i B-kursen & jag fattade alltihop. Sånt känns bra för mig, sånt piggar upp ens dag hahaha! Mattegeni som jag är. Fick också reda på vad min dansk heter som kommer hit om... ja sex veckor tror jag? Hon heter, tro det eller icke, Martine. Måste erkänna att hon nästan nådde toppen på namnet där alltså, hoppas hon är en riktigt cool brud. Jag kommer ju faktiskt få stå ut med henne i en vecka här hemma ... haha!

Nåja, ska snart iväg på dans en timme  & sen blir det basket en timme. Skippar sista halvtimmen då jag ska hem och packa ihop mina grejer inför morgondagen och lite sisådär, guuuuud vad roligt det ska bli!  Jag rent ut sagt älskar Stockholm. Bra, bättre, bäst. Älskar all stress, trängsel och människorna. Underbart, haha!
image219

Kommentarer
Postat av: elsa

postitivt inlägg

2008-02-07 @ 19:03:26
Postat av: Sandra

Bra musiksmak du har flicka!=)

2008-02-07 @ 21:43:03
URL: http://sandyistheshit.blogg.se
Postat av: martina

elsa: ja jag var på sjukt bra humör ett tag idag, grymt det serru!

sandra: åhå, ja det tycker jag med minsann! :D tackar!

2008-02-07 @ 23:36:07
URL: http://bemyescapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0