about it

18:23

Sov till 12 idag, grymt skönt, tog en fika med Linda & Karin och kom hem för lite mer än en timme sen. Nu har A fått något ryck och ska städa huset, fan liksom. Tvinga ut mig på promenad vill hon också, dryg jävel till syrra jag måste ha även om hon är söt ibland.

Pappa kommer hem med mina skor idag, wünderbart!  Jag sitter och planerar lite stockholmsresa till påsklovet som kommer om ... vad ere? 4 veckor kanske? Om än inte tidigare, vore inte fel det. Längtar tillbaka. Satan alltså.  Ikväll? Nä ingenting speciellt på kartan, det blir nog myskväll med skumbad & Grey's Anatomy samt min bok som jag är helt inne i. Riktigt chickflick bok om Hollywood, åh jag vill flytta till USA. Eller varför inte till Grekland & jobba som reseledare på heltid? Fan låter inte fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0