and this was my 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
det kan man lungt säga


2. Höll du några av dina nyårslöften?
ptja, inte direkt faktiskt. har bättre denna gång dock.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
jajemensan

4. Dog någon som stod dig nära?
nej, men min mormor

5. Vilka länder besökte du?
danmark, sverige, kreta


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
lycka och ordning&reda på saker och ting


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
skolavslutningen, 13 juni


8. Vad var din största framgång 2008?
i have no idea.


9. Största misstaget?
öh, haha vet inte faktiskt, har gjort många antar jag

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
förkylningar


11. Bästa köpet?
vet inte.. mina nike shoes kanske?


12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, nöjen, allt möjligt etc

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
kan inte komma på något speciellt


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
jason mraz - im yours
coldplay - lost!
allt med billie the vision & the dancers!


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med andra år?
plus minus noll


16. Vad önskar du att du gjort mer?
typ levt livet

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
deppat


18. Hur tillbringade du julen?
hemma med familj och släkt


19. Blev du kär i år?
nix

20. Favoritprogram på TV?
gossip girl, one tree hill, heroes?


23. Bästa boken du läste i år?
men leffes animal farm såklart


24. Största musikaliska upptäckten?
billie the vision & the dancers tror jag allt


25. Något du önskade dig och fick?
materiella ting


26. Något du önskade dig men inte fick?
haha en massa.


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
jag hängde hemma, blev firad, sen kom en massa folk förbi. det krökades och käkades goda kladdkakemuffins.


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja, i guess so

30. Vad fick dig att må bra?
mina friends såklart


31. Vilken kändis var du mest sugen på?
rob pattinson. men bara i twilight!


32. Vem saknade du mest?
gamla vänner, morfar, farmor

33. De bästa nya människorna du träffade?
oj, tough one, alla människor antar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0