23:30 pm.



Idag:
Vaknat. Tittat på 90210. Budat hem nyårsklänning. Ingenting. Ätit.  Imorgon: Lite skola. Jobbmöte. Träning.Humör just nu: Helt okej. Behöver cigg & sömn.  Stjärntecken: Kräfta. Väder: Just nu är det väldigt mycket snö utanför mitt fönster. Bästa egenskap: Har ingen. Sämsta egenskap: För många. Favoritmånad: Maj, juni, juli. Tv eller film: Film. Bok eller tidning: Både och. Bar eller nattklubb: Lyckad utekväll duger fint. Arbete eller skola: Arbete.  Morgon eller kväll: Kväll. Klädsel just nu: Mjukisar & sovtröja. Sällskapsspel eller tvspel: Tv-spel. Kramas eller pussas: Båda. Promenad eller bio: Båda funkar helt okej. Öl eller vin: Vitt vin. Godis eller snacks: Jag gillar nötter?  Byxor eller kjol: Byxor. Senast sedda film: Body Of Lies på bio igår kväll. Barn: Finns på dagis. Djur: Poopie, Minoz och Curt. Stamgäster på din blogg: Vet ej. Tell me. Förhållande eller singel: Både och. Fotboll eller hockey: Fotboll. Kärlek eller vänskap: Både och. Glasögon eller linser: Behöver inget. Fast glasögon är snyggt. Storstad eller småstad: Storstad. Stökigt eller städat: Jag är pedant, så städat. Restaurang eller hemlagat: Hemlagat. Jacka eller kappa: Jacka. Hus eller lägenhet: Lägenhet. Dock bor jag i ett hus. Brun eller blek: Brun. Favoritbutik: weekday, monki, H&M, etc. Favoritnöje: Umgås. Händer eller fötter: Jag har båda delarna. Kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0