vision.

Min packning går sisådär, jag har aldrig varit bra på att packa inför resor. Måste ha med mig dubbelt så mycket kläder som dagar jag ska vara borta, tusen par skor (om det nu vore så att jag hade så många...)  och allt sånt därn't. Sen när jag väl är bortrest inser jag att jag glömt allting viktigt.  Inte bra, nix, det är inte bra.

Stockholm imorgon & i can't wait.  Kommer förhoppningsvis hem med nya braxx, tishor i mängder, ett par schyssta glajjor, hoodies och kanske en bit ny sko och så.  Vi får se vad min budget pallar.


Kommentarer
Postat av: Jenny

usch, jag är också überdålig på att packa, slutar alltid med att jag har med halva garderoben även om jag bara är borta ett par dagar.

2008-08-14 @ 21:34:50
URL: http://metrobloggen.se/revival
Postat av: Koja

Det låter som att martina är en rik kvinna! :>

2008-08-14 @ 22:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0