turn back.

Hej onsdag. Vafan, är det redan onsdag?  Är sjukt sugen på att dra ner till stan & shoppa loss, men jag måste hålla i pengarna till nästa vecka då det blir stockholms gator för hela slanten, hoho. Men ska nog ner en stund med A idag i alla fall, jag behöver något till helgen. Hon har haft en jobbig-syster-tid där hon bara är vresig och förbannad hela tiden, så idag när hon hoppade i sängen där jag sov imorse av lycka tycker jag att jag ska ta chansen för lite umgänge medan hon är på bra humör. Eller vad säger man? 

Solen har tittat fram idag & än så länge har jag bara njutit av senaste Elle som låg vackert i köket när jag hade vaknat efter en fin sömn.  Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0