otippat.

Nu var jag iväg på träning, var inte med alla andra pga min jädrans tå, så jag stod och sköt så det gnistrade om det.  Riktigt bra gick det.  Sen körde jag lite annat samt styrka - hopprep hittade jag inget hahaha! 

Bakade ju faktiskt min kladdkaka också, men lät lillasyster plocka ut den när jag åkte iväg på träningen.  Åh vad gott det skulle bli & äntligen skulle jag få stilla mitt chokladbegär.  Går det som planerat? Nej, varför skulle det göra det?  När jag kom hem möts jag av en runt, platt, stenklump.  Mamma hade ju självklart hört fel när jag sa ugnstempen så hon ställde den på 225 grader istället för 175.  Så den vart missfärgad & stenhård.  Ska jag älska mitt liv nu när jag blir förbannad över detta? Pms, hej här är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0