love is noice.

Fredag!  Efter skolan fortsatte jag mot Borlänge och Kupolen där jag mötte mamsen & amelie.  Vi spanade runt på lite allt möjligt, jag kom hem med ny dagbok, - äntligen!!1 - en mössa samt nya gardiner.  Checkade in ett par Nike sneakers men det var inte rätt färg så jag ska in till staden imorgon för att kolla om de finns i min stora storlek på Stadiumet!  Finns dom där så är jag överlycklig, annars beställer jag på internet, då blir jag överlycklig i alla fall!

Ska ta på mig nya mössan, varmare kläder och ploppa in min iPod i öronen snart för att trampa iväg till elina.  Chillar lagom därborta ikväll, blir nog rätt nice må jag säga. 


(The Verve's album är bäst. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0