long distance runner.

Har världens ångest, vet inte vart den kommer ifrån men jag får inte bort den. Måste skärpa mig nu, på allvar, det funkar inte i längden med det här. Ny dag, nya tag, eller?

Ska snart ner på stan för att hämta tågbiljetter, lämna tillbaka en tröja & böcker samt fixa lite annat inför resan imorgon med lillasyster U. Ska försöka börja packa sen när jag kommer hem också, åker tidigt imorgon bitti nämligen!

Just nu ser det ut som om det blir en helg med bara A i sthlm,  antingen är mina resesällskap sjuka - krya på bella & milla - eller så funkar det inte med boende/resan. Så, ja vi får se hur det slutar. Blir nog bra hursomhelst.  Nu ska jag tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0