jag vill vrida tillbaka klockan.

Gårdagen var minst sagt ett äventyr! Jag & Elina chillade först lite vid kristine innan vi tog våra cyklar ner mot stan, kekade lite nattmat och träffade en hel bunt med partypinglor som var allt utom kontrollerbara, haha. Vi dissade till slut stan och började färden upp mot en fest uppe i ingenstans. Uppförsbackar, cigg, promenad, mörker, och till slut en oerhört lång skogspromenad där vi gick vilse minst två gånger och svor som bara den innan vi kom fram.  Det var trevlig fest med trevligt folk.  Mina fötter har ont idag då vi gick/cyklade  minst tusen mil igår natt.   Kom hem halv tre och slocknade.

Nu har jag bråttom, ska hinna göra mig i ordning och sen styra mig ut mot Sundborn.  Vi ska fira Malin & gosa lite allmänt med klassen.  Det blir nog superb. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0