ja, jag vet, jag vet, jag vet nu.

Ni tror väl att jag bloggat färdigt för dagen efter mitt förra, gigantiska inlägg om helgen, men icke sa nicke! Är inte ett dugg trött men ska väl slagga snart i min egna säng för en gångs skull och det ska bli kalasbra. Imorgon är sista sommarlovsdagen, det är jobbigt men samtidigt rätt all right. Mhm, så ere.  



Dagens humör: det var riktigt bra
Dagens klädsel: jeans, tee, sjal - på kvällen blev det mjukisar!
Dagens frilla: lite hipp som happ
Dagens planer: resa från sthlm, chilla hemma i vårt hus!
Dagens puckon: tja du, vet inte riktigt

Dagens låt: sol på våran sida - afasi & filthy
Dagens vill ha: resultat
Dagens tråkigaste: sommarlovet är snart sluuuuut
Dagens finaste: första klass på tåget hem, hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0