gå iväg




Hawthorne Heights senaste album Fragile Future är lite utav en besvikelse. De har inte samma bra sound som förut & de låter mest som en dålig kopia av något annat random band som inte är sådär jättebra hela tiden. Visst, en av deras medlemmar är död, men jag vill ha mitt gamla-bästa-bästa-band tillbaka! Hawthorne Heights är ju fortfarande Hawthorne Heights, men det är ändå inte samma sak.


Dagens humör: lagom bra antar jag
Dagens klädsel: pyjamasbyxor & tee. det blir väl mer anständigt snart.
Dagens frilla: morgonfrilla fortfarande, men det skall fixas på något vis.
Dagens planer: stan med mah sistahs, sen stallet med A, och sen myz.
Dagens puckon: jag själv.

Dagens låt: hawthorne heigts - dead in the water.
Dagens vill ha: cashflow.
Dagens tråkigaste: min dator kommer nog snart ta avsked och dö ut.
Dagens finaste: nä, inte idag, inte.


Kommentarer
Postat av: Denise

sv: ja visst har dom snygga saker allt!

2008-08-07 @ 13:51:53
URL: http://deniseeriksson.blogg.se/
Postat av: Koja

åhå. är det pga datorn du inte varit inne på msn sista tiden? :<

2008-08-07 @ 14:19:20
Postat av: martina

koja: jajamen, min dator vill inte få msn att fungera oftast

2008-08-07 @ 17:21:08
URL: http://bemyescapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0