en lista

1. Hur lång är du? 176 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? journalist/stylist/fotograf
3. Vad pluggar du? sam.språk
4. Har du långt hår? jag har lagom långt hår
5. Vilken hårfärg har du? blond?
6. Sminkar du dig? japp
7. Har du haft sex senaste månaden?  nix
8. Vad har du för färg på dina underkläder just? vitt
9. Har du kysst någon idag? nix
10. Vad lyssnar du på just nu? hawthorne heigts

FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop?  jajamen
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? båda
3. Hur många syskon har du? 2 st systrar
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? jag skrattade åt honom, hihi
5. Vilken mat lagade din pappa senast? kyckling, bulgur & sallad
6. Hur många ställen har du bott på? två stycken
7. Vem i din familj stör du dig mest på? alla
8. Vilken familjemedlem är snällast? alla

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? igår
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? elina
3. Har du kysst nån kompis? ja
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? lite kanske?
5. Vem har du varit kompis med längst? elsa
6. Vem känner dig bäst? svårt att säga
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? fortfarande osams
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja? det beror på hur ful tröjan är
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? nehej du

KLÄDER:

1. Vad har du på dig idag? än så länge; trosor & pyjamaströja
2. Har du bytt om idag? nej
3. Favorittröja? min nya fredperry kanske
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? jag är svag för märkeskallingar
5. Har du gett bort kläder nån gång? japp
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? många gånger
7. Har du handlat kläder genom internet? nej
8. Fulaste plagget andra könet kan ha?  foppa-tofflor. urk!
9. Vad använder du för skor? vagabond

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? om jag måste så
2. Klä dig annorlunda? beror på hur annorlunda
3. Vara dig själv? alltid
4. Visa dig i bikini/badbyxor? om jag måste så
5. Fisa/rapa inför din pojk/flickvän? rapa, ja.
6. Pierca dej? nja, inte direkt.
7. Ge dig på utmaningar? jag är ganska mesig egentligen
8. Ha sex på offentlig plats? hur offentlig?
9. Vara omogen? haha, absolut
10. Äta småkryp? urk!

SKOLAN:

1. Vad heter din skola? lugnetgymnasiet
2. Vad heter din favoritlärare? svårt att  säga...
3. Vad är ditt favoritämne? engelska
4. Snyggaste läraren på skolan? haha!
5. Har du bra betyg? jag klarar mig
6. Tråkigaste ämnet? matte
7. Har du skolkat mycket senaste året?  fnizz.
8. Hur tar du dig till skolan? bussen
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? nej

RANDOM:

1. Vet du vem FATO är? haha, nej?
2. När tuggade du tuggummi senast? häromdagen.
3. När var du på semester senast? kreta, i maj.
4. Vilken färg är det på din tandborste? blå/vit
5. Är ditt hår tråkigt? ja faktiskt
 6. Vad har du för påslakan just nu? vitt
7. När såg någon dig naken senast? haha!
8. Hur ofta duschar du? varje dag
9. När köpte du senast och vad? en tischa, igår
10. Hur mycket kostade det? 98 riksdaler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0