21:25

Jag hann sitta ett par timmar ute i solen & det må jag säga, att det var fullkomligt underbart väder! Satt i uppkavlade mjukisar & linne och det var bra varmt alltså.  Lite färg på armar och i ansiktet har jag nog fixat till idag, inte mycket men klart att det är nice!

Ska skriva ut min engelska essay snart & sen ska jag titta lite SATC men ska försöka att sova tidigt ikväll men jag lyckas väl inte denna gång heller, höhö.  OCH DET ÄR JU SÅ SJUKT ROLIGT!  Jag satt och la över min essay på andra datorn & hittade gamla basket bilder från typ... flera år sen, absolut minst tre år sen. Det är gamla goda F91:laget som spelar mot Borlänge i Ockelbo eller något. Åh, va små vi är! Lägger upp dom på bilddagboken snart, måste bara visa allmänheten vad söta vi kan vara. Meeeeen för tillfället så strejkar min dator så fort jag försöker ladda upp bild på bloggen eller på bilddagboken - därav inga bilder någonstans just nu. Och pappa är så jäklarns lat så han vill inte snacka me grannen som ska kirra biffen, tusan... men nåväl. Hang in there! Jag får åtminståne läsa mina bloggar, haha! 

Nighty


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha tur att ngn blev glad :D

2008-04-21 @ 20:06:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0