20:45

Dansen var sjukt kul ikväll, bara några veckor kvar sen har vi dansuppvisning - min första! Gaah, jag kommer dö eller något innan jag går in på scen, men det ska bli rätt nice fan haha.

Imorgon har jag en del planer! Jag ska till skolan, en 40 minuters lång promenad direkt på morgonen sitter nog rätt fint. Efter skolan så blir det till att sitta kvar & plugga lite franska - har nationella nästa vecka - och sen ner på stan! Jag har spanat in en snygg tischa på Veromoda, tro're eller ej, och så ska jag leta efter ett par chinos från H&M. Får se hur mycket jag kommer hem med!

Nu ska jag ta telefonen från A, snacka med papps & sen ringa Bella! Hoppas tösen fortfarande är vaken bara, haha! Puss på er


Kommentarer
Postat av: elsa

TJUU! du, på lördag;)

2008-04-10 @ 22:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0