20:30

Gick hem tidigt idag pga den satans huvudvärken som förföljde mig halva dagen idag, not so good. Sen har mitt halsont blivit värre men jag klarar av det, helt klart! Jag ska inte bli sjuk! Så jag har legat hemma i sängen & vilat idag, kikat lite SATC och redigerat två måndaders gamla bilder från en session. Det här med fotot har verkligen legat på hyllan, men nu är det fixat minsann!

Nu ska jag lacka mina naglar i en härlig somrig färg - kanske dags för lite rosa? - och sen ansiktsmask innan jag sätter mig framför teven med några morötter - mums, säger jag bara - och tittar på Cashmere Mafia. U-underbart!

Countdowns...

Kreta: 4½ dag
Danmark: 23 dagar
Skolavslutningen:  53 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0