19:05

Vissa dagar är helt enkelt inte lika bra som alla andra dagar. De dagarna då det förflutna var bättre & framtiden ligger på en lista som man vill bränna upp, allting är skit och ingenting vill bli finemang som alla säger. Ja-aaa jag hade en sån dag idag. Så jag ringde Elsa.

Elsa Sjöblom, bruden jag tyckte var sjukt cool i trean när hon började i klassen och jag var inte längre den enda sthlmaren. Hon var nice. Jag bytte skola, vi kom i samma klass på högstadiet, vi blev homies som fan & garvade oss igenom dagarna. Hon var fortfarande sjukt nice. Hon får mig alltid på bättre humör & vare sig vi ses varje dag eller en gång per halvår så är vi lika tajta som tomat och gurka. Liksom. Mycket.


Kommentarer
Postat av: esso

jag har svårt att säga hur mycket jag gillar digggggggggggggggggg.

2008-04-13 @ 23:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0