18:35

Har fixat lite jobb, känns bra, nu måste jag bara ut ikväll och försöka kirra en schysst dragarbild. Har köpt en Cosmopolitan som ligger och väntar på mig som jag snart ska slänga mig över. Annars sker fan ingenting. Har egentligen en engelska uppsats på en bok jag läste för mer än ett halvår sen - kanske till och med ett helt år!? - men jag måste säga att Cosmo är jäkligt frestande. Något annat som är frestande är tanken på att jag ska packa sommarkläder & solglajjor nästa onsdag för om 8 dagar drar jag till KRETA!

Nä, nu börjar magen kurra. Ska springa ut i köket & se om det har hänt något. Här har ni en dagens!


Dagens humör:
glad, trött, tråkig, nice - det mesta.
Dagens klädsel: jeans, tee & vagabond skor  -  det vanliga.
Dagens frilla: slarvigt uppsatt - skyller på lite tid @ morgonen!
Dagens planer: skola, fixa bibblan-böcker och jobb. det är kirrat!
Dagens puckon: jävla barn som säljer majblommor!?

Dagens låt: wall to wall - chris brown
Dagens vill ha: KLÄDER! Min garderob har för mycket plats över (!?)
Dagens tråkigaste: datakunskap, lätt.
Dagens finaste: vårvädret & en massa solsken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0