18:30

Kan inte riktigt säga att just denna tisdag varit mer annorlunda än någon annan tidigare. Hade lagom mycket bråttom imorse som vanligt, 25 minuter för att duscha, tvätta håret, fixa mig etc. Men jag hann, som vanligt, haha! Annars hade vi hade samhällskunskapsprov - baiz - och ett nationellt franska där vi skrev uppsats. Ja, eller, uppsats och uppsats... jag hann skriva 1½ sida innan det var dags att packa ihop haha. Men är lagom nöjd över det, så ett godkänt eller mer (?) hoppas jag på.

Är mätt och belåten en middag bestående av sallad & kyckling - mums, mums. Så fort Amelie kommer hem från hästen ska vi åka iväg till moster Agneta & säga grattis då hon fyllde år för någon dag sen eller så, hmm, har ingen koll där haha. Men ska kila vidare nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0