18:20

Okej, dagen blev inte riktigt som planerad. Men jag tog faktiskt promenaden imorse & det blev en lååång fika efter skolan på Kopparhatten med Elsa & Linnea, superb! Väldigt dåligt att jag glömde ett viktigt kvitto hemma vilket är = ingen foundation i helgen, haha!  Måste byta den snarast.  Sen så fanns inte min tee från Veromoda i rätt storlek, fan, det är värt att vara deprimerad över det. Den tröjan var sjukt snygg insåg jag... alldeles för sent. Fan.

Vädret idag var riktigt bra måste jag tillägga - trots snödrivorna här och var! Dagens diss är lätt att jag inte har några iPod hörlurar, imorse gick jag promenad med mina gamla 'klumpar' som ni redan hört talas om... hm, ingen hit om vi säger som så. Det känns som om alla tittar på mig, och inte på ett positivt sätt haha!

Nu skäller mamsen på mig, jag måste ta in täcke & kuddar som hängt ute i typ en vecka. Ikväll kommer pappa hem, dagens bästa!  Puss!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

FIKA funkar absolut alltid!

2008-04-11 @ 18:36:23
URL: http://rebcca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0