17:32

Inte någon speciellt händelserik dag; skola och återigen en massa skola står på schemat och när jag inte är där så måste jag hem och plugga som ett as. Fick VG- på ett matteprov, otroligt bra eftersom att jag tyckte det gick rent åt helvete och förväntade mig ett IG... får se hur det går på del B nästa vecka, huh. Har börjat repetera inför nationella proven i matte nu också, riktigt skrämmande. Skoldagen var ganska roande ändå för att vara en torsdag måste jag säga! Bella blev utmanad och åt 12 pannkakor i lunchen & jag och camilla gick runt och hälsade på främlingar i korridoren så alla tittade konstigt på oss. Vi är riktiga tuffingar!

Satt och pratade bloggar också, vi (jag!!!) kom underfund om att min blogg är den tråkigaste i världshistorien, haha! Jag måste bättra mig. På något sätt. Och skriva roligare. En ny design ploppar ju faktiskt upp snart så fort min dator börjar samarbeta med mig & låter mig fixa det. Blöh, bjuder på en dagens till att börja med i alla fall. NU SKA JAG KILA IVÄG OCH DANSA EN SVÄNG!

Dagens humör: neutral
Dagens klädsel: jeans, mitt älskade monki-linne & cardigan
Dagens frilla: haha, ruffsigt/'lockigt' á la martina!
Dagens planer: skola, plugga, middag & dans
Dagens puckon: jag själv tror jag... haha!

Dagens låt: allt med Dead By April
Dagens vill ha: tröja från Veromoda & likadan klocka som milla!
Dagens tråkigaste: jag har inga pengar kvar .......
Dagens finaste: milla's klocka! lövlie!



 


Kommentarer
Postat av: milla

haha, gubbklockan! >_

2008-04-11 @ 20:08:14
Postat av: martina

den är SNYGG!

2008-04-11 @ 21:18:58
URL: http://bemyescapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0