17:20

En ganska dålig tisdag  -  huvudvärk & tröttheten tar kål på mig och jag kan knappt vänta tills jag får helg igen där jag faktiskt får lite sovmorgon. Orkar inte riktigt vara trevlig längre så jag går runt och håller inne all min aggression på allt och alla hela tiden, lite underligt haha!  Matteprovet idag gick som väntat, väldigt dåligt. Men nåja. Det känns helt OK ändå, för gissa vad jag gjorde idag? Mmm-hm, JAG KÖPTE MIN P&L BILJETT. Så den biten är säkrad till sommaren, kirrade lite nya nagellack och hämtade min klänning hos Elina. Ni kommer få se den på någon gång i framtiden - SJUKT SNYGG. Förhoppningsvis tar ingen min idé om att korta av den, haha, då får jag ha den alldeles för mig själv här.

Ikväll händer ingenting & det är jag nöjd över. Ska sova tidigt och bara försöka pigga till mig lite inför morgondagen. Pusshöjs


Kommentarer
Postat av: elso

va de en sån som hänge uppe på hm? blå? nattlinne känsla?=D

2008-04-08 @ 17:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0