17:13

Men tjena hejsan!  Måste inleda med att det är sjukt fint väder ute, jag höll på att dö inne i skolan aka. växthuset där vi gick till halv fyra. Onödig engelska-lektion som vanligt där på slutet, kan ha fått "slutat" 14:10 istället, men icke, jag stannade kvar och gjorde ingenting. Som vanligt. Men ska inte klaga nu, haha!

Nu har jag fixat iväg jobb-bilder inne hos grannen, min mail vill inte riktigt fungera som den ska. Och så har plockat fram mynt som jag ska växla och lite sånt där. Ska ta bussen in till stan nu för att fixa nya solglajjor - ett par sjukt snygga på kicks som är lite lika ett par Marc Jacobs som Elin Kling har. Shit, nu lät jag löjlig... men hursom. Dom är snygga. Ska kirra dom & sen fixa lite dansbiljetter och dra förbi basketträningen en snabbis.

Got to run! Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: cat

hoppas att du hittade några fina glajjor:)

2008-04-24 @ 20:19:30
URL: http://gallon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0